Mi fán terem az OTaMa?

OTaMa, azaz online tanfolyam marketing.

Azt gondoljuk, hogy a mai ember nem engedheti meg magának, hogy leüljön a fenekére egy általa kedvelt, vagy kevésbé kedvelt, de legalább “biztos” munkahelyen és a békés öregkor reményében 30-40 évig nap mint nap ugyanazt csinálja, ugyanazzal a tudással. A munkaerőpiacon, de még inkább a vállalkozások területén az marad életben, aki folyamatosan képezi magát. Magunkért is fontossá vált az “élethosszig tartó tanulás”. A tanuláshoz pedig tananyag kell. Tanfolyam.

Egyre nagyobb az igény a jó tanfolyamokra és egyre nagyobb a – különböző minőségű – kínálat is. Ami azt jelenti, hogy az új tanfolyamodat egyre nagyobb zajban kell eljuttatnod azokhoz, akiknek pont erre van szükségük. Ehhez pedig marketing kell. Ha csak nem pont marketinget tanítasz, valószínűleg pont ez az, amihez a legkevésbé értesz. 

Mit csinálunk mi?

Na, pont ezt.

1. Tanfolyamok (online vagy személyes) online marketingjét.

Jók vagyunk benne.

  • Ismerjük a piacot
  • Ismerjük az online világot
  • Sőt, ha szükséged van rá, még azokat is ismerjük, akik megcsinálják a honlapod, akik piacot kutatnak, vagy segítenek az elakadásaidban.

Természetesen szükség esetén hagyományos marketingeszközök alkalmazásában is tudunk segíteni, de úgy látjuk, hogy jelenleg az online marketing a legköltséghatékonyabb megoldás.

2. Online marketing tanfolyamokat.

Tanfolyam-készítőknek elsősorban, de természetesen egyéb iparágakban is használhatóak a nálunk tanultak. 

Mert sokan vannak, akik abban bíznak igazán, amit maguk csinálnak meg. Új szakmát nem adunk, de gyakorlatban hasznosítható tudást igen. Tanfolyamaink nagyobbik része online, hiszen az mindenkinek kényelmesebb, más része viszont pont azért, hogy kimozdulhass végre a géped fogságából személyes, kiscsoportos, együttgondolkodós.

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer két testvér, akik elhatározták, hogy azzal fognak foglalkozni, amit szeretnek.

Az elhatározást tett követte, számba vették hát, hogy mit szeretnek és mihez értenek. Csodák csodája, arra jutottak, hogy a tudásuk, tapasztalataik remekül kiegészítik egymást, alapelveik pedig tökéletesen egyeznek, így hát elkezdték felépíteni a közös álmukat.

A történet többi részét már együtt írjuk veletek. Hiszen ez nem csak a mi történetünk. A mi mesénk akkor lesz happy end, ha közös munkával elérjük, hogy a te tanfolyamod is megtalálja a közönségét.

  • Hiszünk az őszinte marketingben. A jóról nem kell hazudni, a rosszról pedig nem érdemes.
  • Hiszünk a kommunikációban.
  • Fontos számunkra a felelősségvállalás. Nem vagyunk tökéletesek, de vállaljuk, ha hibáztunk.
  • Elfogadjuk a – (z) emberi stílusban elhangzó – kritikát. 
  • Hiszünk a folytonos fejlődésben, az élethosszig tartó tanulásban. Nem csak tanítunk, tanulunk is. Mindig.
  • Hiszünk abban, hogy egy üzlet akkor jó, ha minden részvevője nyertes. Üzleti megállapodásainkban win-win helyzetek létrehozására törekszünk

Az első konzultáció során felmérjük, hogy mire van szükséged, arra mennyi pénzt tudsz / akarsz szánni. 

A megbeszéltek alapján kapsz egy ajánlatot a közös munkára.

Megállapodásunk alapján elkészíted, vagy közös munkával elkészítjük a közös munkánk alapját, a brief-et. Ez lesz a sorvezetőnk.

Szükség esetén a brief alapján módosítunk az ajánlaton. Ezt követően szerződést kötünk, majd megkezdjük a közös munkát.

A marketinged nem működhet nélküled. Sok terhet le tudunk venni a válladról, de a stratégiai döntéseket neked kell meghoznod.

Folyamatosan mérjük az eredményeket. Időről-időre veled is átbeszéljük ezeket és szükség esetén módosítunk, korrigálunk.